Sommarkampanj 2014

Drömstugan erbjuder en ägar- och boendeform som ger möjlighet till en egen stuga i bästa läge. Deras satsning på sommaren 2014 innefattar förutom en ny hemsida, omfattande annonsering, nytt säljmaterial och TV-reklam.

Uppdragsgivare

Drömstugan i Sverige AB
Katarina Ekelund, verksamhetschef
www.dromstugan.se

Om uppdraget

Marknadsplanering inkl annonsplan
Webbdesign, helt ny hemsida
Grafisk produktion av annonser, folder och posters

Samarbetspartners

Marknadsplanering: Victor Jansson, Hansa Event
Fotograf: Malin Vinblad
Webbhotell: John Andersson, Peek-A-Boo Software AB Visby

Externa länkar

TV-reklam:  Hill Marketing | Se videon
Foto: Malin Vinblad, www.malinvinblad.se
CMS: WordPress
Webbhotell: Peek-A-Boo Software AB Visby

Roine är vår marknadsavdelning. Alltid snabb och kreativ. Löser alltid allt på två röda sekunder. En stor trygghet att veta att han finns, då det ofta i vårt företag sker saker med kort varsel. Det kan stötas och blötas, men blir alltid bra till slut. Smidigt, enkelt och bra! Han är bra på att se helheter och alltid påminna om vad marknadsföringen är till för och vår grafiska profil.

Katarina EkelundVerksamhetschef Drömstugan i Sverige ABwww.dromstugan.se

Jag har arbetat med tillsammans med Roine på ett flertal kampanjer, stora som små. Roine tänker alltid på hela kedjan, från första kontakt med slutkunden till avslut. Det genomsyrar slutprodukten, oavsett om är enkel folder eller en hel kampanj innehållandes såväl sajt som printannonser och säljmaterial. Det märks att Roine tar sig tid att lyssna in och lära känna företaget och produkten innan produktionen drar igång, vilket alltid gett leveranser av bästa kvalitet.

Victor JanssonSäljchef, Hansa Eventwww.hansaevent.se