Ogilvy och B-reel har gjort en ny reklamfilm för Flora. Tanken är att man ska koppla ihop Flora med en skön sommarkänsla. Hur reagerar ni på den?

Jag får mest känslan av att där ligger två urslöa killar och bryr sig om ingenting, komaläge, eventuellt är de bakis? Och varför skulle de bry sig om att ha just Flora på mackan? Eller varför skulle man vilja koppla deras slöhet till Flora? Kanske tilltalar detta 20-30-åringar, att de lättare kan identifiera sig med killarna och deras ”koma-sommarkänsla”?

Det skulle vara intressant att veta vilken effekt det blir av den här filmen.

1 kommentar
  1. Susanne
    Susanne says:

    Jag kan totalt associera till den där känslan av att inte veta vilken dag det är och bara njuta av sommaren! Det är den känslan jag söker varje sommar, fast det blir svårare och svårare att hitta den.

Kommentarer ej möjligt.

Det är vi som är Stenströms Information & Marknadsföring

Kappelshamn, Gotland, Sverige, Europa och Världen

stenstrominfo.se

stenstrominfo.se

070-7414615 • info@stenstrominfo.se
Åsa Stenström

Åsa Stenström

070-7414615 • asa@stenstrominfo.se
Roine Andersson

Roine Andersson

070-7278393 • roine@stenstrominfo.se